Supply Value Event

Waardevermeerdering en kostenbesparing

Op 20 Mei 2021 organiseren wij het Supply Value Event voor onze klanten en relaties. Tijdens interactieve lezingen en workshops kunt u kennismaken met verschillende cases en best practices die uw organisatie meer waarde tegen lagere kosten opleveren. Er is een uitgebreid aanbod van lezingen voor zowel de Procurement-, Digital- als Supply Chain & Operations professionals.  

Het thema van de avond is meer met minder: hoe kunt u meer waarde leveren tegen lagere kosten en risico en met positieve impact voor milieu, mens en maatschappij. Ten eerste starten we plenair met een welkomstwoord en een interview met een manager asset strategie van een van onze klanten in de logistieke dienstverlening. Daarna volgen twee workshoprondes waarbij u 2 workshops kunt kiezen uit de onderstaande 6. Tot slot praten we kort samen na tijdens een digitale borrel.

Workshops

Naast een plenair deel kunt u twee verdiepende workshops bijwonen, daarbij heeft u de keuze uit de volgende workshops:

  1. Marktverkenning, marktconsultatie en praten met de markt
    Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het uitvoeren van een marktconsultatie leidt tot meer waarde bij (IT) aanbestedingen. In de praktijk zien we echter terughoudendheid als het gaat om vroegtijdige interactie met de markt, zonde want hierdoor blijft de expertise van de markt onbenut. In deze workshop vertellen we over de verschillende vormen van interactie met de markt, waaronder de marktverkenning en de marktconsultatie, zodat u meer waarde creëert met uw aanbestedingen.
  2. Accelereren met inkoop
    De wereld verandert, de klant verandert en organisaties moeten mee veranderen. Dus ook inkoop moet veranderen. Zo simpel is het. Wie niet goed anticipeert op de snel veranderende omgeving, redt het niet. Oplossingen uit het verleden werken niet voor de uitdagingen van vandaag en morgen. Omdat wij leiders van (inkoop)organisaties vooruit willen helpen staan in deze workshop drie methoden centraal waarmee met succes én snelheid geanticipeerd kan worden op deze veranderende omstandigheden.
  3. Strategic Decision Making, objectief complexe beslissingen maken.
    Vaak zien wij dat klanten moeite hebben met het maken van beslissingen die veel impact hebben. Door Strategic Decision Making toe te passen, kunt u zeer complexe beslissingen eenvoudig afmeten en objectief benaderen. Strategic Decision Making helpt u ook uw besluiten te delen binnen de organisatie en zodoende het draagvlak te vergroten. Na deelname aan de workshop kunt u lijstjes met voors -en tegens voor altijd vergeten.

Programma

Van  Tot Onderdeel 
18:45 18:50 Inloop / binnenkomst gasten
18:50 19:00 Welkomstwoord
19:00 19:30 Interview
19:30 19:35 Overgang naar workshop Ronde  1
19:35 20:10 Workshop  Ronde 1
20:10 20:15 Begeleiding naar workshop  Ronde 2
20:15 21:00 Workshop  Ronde 2
21:00 22:00 Digitale Borrel

Locatie

Vanaf je eigen werkplek, online via Microsoft teams

Datum

20 mei 2021

Tijd

18:45-22:00

Doelgroep

Directeuren, programmamanagers en professionals die werkzaam zijn in het vakgebied van inkoop, supply chain, operations of digitalisering en ICT.