fbpx
Supply Value 12,5 jaar

In verband met de aangescherpte richtlijnen van het RIVM rondom COVID-19, hebben wij besloten om het 12,5 jarig jubileum op donderdag 26 maart te annuleren. Wij betreuren dit enorm, maar veiligheid staat voorop.

Wij blijven de ontwikkelingen in de gaten houden en zodra er meer zekerheid is zullen wij een nieuwe datum vastleggen. U ontvangt van ons zo snel als mogelijk een nieuwe uitnodiging voor de viering van ons jubileum. Wij bestaan tenslotte nog steeds 12,5 jaar!

Locatie en programma

  • Locatie: Kasteel Hooge Vuursche in Baarn
  • Datum: Nieuwe datum volgt i.v.m. COVID-19
  • Tijd workshops: 13:30 – 17:00 uur
  • Tijd borrel & diner: 17:00 – 19:30 uur

Workshops

Hieronder vindt u aanvullende informatie over de inhoud van de workshops.

Klik op het ‘+’ teken links van de titel van de workshop om de beschrijving te lezen.

Verandering is tegenwoordig nog de enige constante. In deze workshop staan we stil bij een aantal manieren van veranderen die minder traditioneel en geforceerd zijn, en meer uit gaan van de kracht van groepen en positieve ervaringen. Zoals ‘Viral Change’, hierbij wordt er energie gestoken in een aantal kleinere maar belangrijke maatregelen die samen een kleine set aan gedragingen beïnvloeden. Deze gedragingen gaan, meestal door de commitment van een kleine groep medewerkers, viral in de organisatie en zorgen dat ook aanpalende veranderingen in gang worden gezet, en steeds meer medewerkers betrokken raken. We kijken in deze workshop naar een aantal voorbeelden en ontdekken mogelijkheden om er in uw organisatie mee te gaan experimenteren. Bent u benieuwd naar de toekomst van verandermanagement en wilt u weten hoe veranderingen breed gedragen kunnen worden? Schrijf u dan nu in voor deze workshop.

Heeft u ook uw doelstellingen voor 2020 opgesteld met uw team? Zo ja, hoe zorgt u er dan voor dat het jaarplan om deze te bereiken niet in een lade verdwijnt, en juist een levend plan wordt welke concrete handvatten biedt om de strategie tot uitvoering te brengen? Wij zien dat veel organisaties moeite hebben om de focus op hun doelstellingen te behouden, en eventueel bewust bij te sturen. OGSM is een methodiek welke strategie meetbaar maakt en concreet aan acties verbindt. In deze workshop gaan we u door middel van een casus met een fictief bedrijf kennis laten maken met deze methodiek en bieden wij u de juiste handvatten om ook jaarplan voor uw eigen team op te stellen. Benieuwd naar deze workshop? Schrijf u dan in voor de workshop OGSM – Jaarplan op 1 A4.

Gefundeerd beslissingen maken op basis van feiten is een must voor heldere en zorgvuldige besluitvormig. Vaak is een groot deel van de beschikbare informatie echter kwalitatief of subjectief. Hierdoor lijkt besluitvorming vaak te stranden in discussies. Strategic Decision Making helpt om gestructureerd en zorgvuldig alle criteria, zowel kwalitatief als kwantitatief mee te wegen. Wilt u hier meer over leren? Schrijf u dan in voor de workshop Strategic Decision Making.

Organisaties zetten meerdere tools, methoden in om hun doelstellingen, van groei tot operational excellence, te bereiken. In deze workshop delen wij de inzichten met u die wij bij onze klanten hebben opgedaan hoe doelstellingen in de markt worden vertaald tot strategieën met tastbare tools om daaraan te werken. Ook krijgt u inzicht in hoe uw organisatie zich verhoudt in een korte benchmark en bieden we handvatten voor de volgende verbeter stap! Nieuwsgierig? Meld u dan nu aan!

“De snelheid waarmee nieuwe technologieën worden ontwikkeld, maakt een exponentiële groeicurve door. Nu al worden zowel ons privé leven als onze werkzaamheden vormgegeven door de technologieën die we dagelijks gebruiken. Voorspellingen zijn dat bijvoorbeeld robotisering hierin nog een enorme verandering zal brengen. Om deze nieuwe ‘dagelijkse mogelijkheden’ effectief in te zetten, is het van belang om mens en technologie als een samenhangend ‘systeem’ te ontwikkelen. Maar hoe en wanneer beslist u welke ontwikkelingen relevant zijn om te volgen? We nemen u mee in dit proces in onze workshop ‘Hoe digitaal is uw wereld in 2025?’.”

BlockChain-beslisboom-header“Op dagelijkse basis passeren veel berichten rondom blockchain, waarbij de meningen zeer uiteen lopen. Met die invalshoek kunnen we blockchain (nog steeds) als een hype bestempelen. Het is echter een relatief jonge innovatie die nog volop in ontwikkeling is, maar een enorme belofte heeft en ook steeds verder uit de schimmige wereld van cryptovaluta treedt. Momenteel experimenteren organisaties wereldwijd met de disruptieve technologie, variërend van de internationale containervaart tot de kraamzorg in Nederland. Binnen enkele jaren zullen ook in Nederland bredere toepassingen van blockchain volgen, maar bent u al voorbereid op de komst van deze mainstream blockchain? Samen met u stappen we in de toekomst en onderzoeken we wat u nodig heeft om klaar te zijn voor de mainstream blockchain van 2025.”

Het duurt vaak maanden om van de start van een (Europese) aanbestedingstraject tot publicatie te komen. Bij Supply Value geloven we dat dit korter kan. In deze workshop leert u 3 dingen compleet anders te doen waardoor u binnen 10 dagen alle aanbestedingsdocumenten kunt opstellen en publiceren, zonder in te leveren op de kwaliteit. Nieuwsgierig hoe we dit doen? Meld u dan aan voor deze workshop.

Wil jij ter voorbereiding op een (Europese) aanbesteding informatie ophalen uit de markt, een concept idee polsen en/of je budget checken? Dan is een marktverkenning of marktconsultatie mogelijk een goed instrument. In deze presentatie nemen we u mee door de verschillende optie om contact te hebben met de markt vóór een formele aanbesteding, geven we onze visie op wat u wanneer het beste kan toepassen en geven we do’s en don’ts waarmee u direct aan de slag kan ter voorbereiding op je volgende aanbesteding. Want: failure to prepare is preparing to fail.

Veel mensen en organisatie hebben het over Artificial Intelligence (AO) of willen hun organisatie maar al te graag omvormen tot een meer data-gedreven organisatie. Data als het nieuwe goud, maar is dit echt wel zo? Dit programma geeft een introductie in data-analyse. Wij laten deelnemers zien wat er mogelijk is maar ook welke vragen je moet stellen. Daarnaast gaan we in op machine learning en hoe om te gaan met een toenemende digitale skill gap. Als manager ben je bewust van al deze zaken en is het tijd om ideeën om te zetten in acties om zo de data-gedreven onderneming van vandaag te worden.

Deze workshop wordt verzorgt door Leon Roeleveld van Next Senz. Leon is al 20 jaar actief op het gebied van continu (data gedreven) verbeteren. Next Senz richt zich op het vertalen van data naar inzicht en van inzicht naar impact! Dat doen we door het verzamelen en verrijken van data, door data analyse en voorspellende modellen en door visualisatie van data en de aansturing van software robots (robotic process automation, RPA).


Aanmelden

Om uw aanmelding compleet te maken vragen wij u de onderstaande gegevens in te vullen.

Vragen? Neem gerust contact met ons op: 088 – 0555 999 / office@supplyvalue.nl