Case: Aanbesteding in 10 dagen met UWV: van start tot publicatie

Duurt het in uw organisatie maanden om alle besluiten te nemen en documenten op te stellen die nodig zijn voor een aanbesteding? Dat is niet gek; het gebeurt namelijk bij zeer veel organisaties. Vaak heeft dit te maken met ingewikkelde besluitvormingsprocedures waarbij personen uit verschillende organisatieonderdelen betrokken zijn of moeizaam begrip van de situatie hebben omdat de tijd tussen de verschillende ontmoetingen te lang duurt. Dit leidt er vaak toe dat men op elkaar zit te wachten, documenten verloren raken, of zelfs dat reeds voltooide stappen opnieuw moeten worden genomen. Toch is het helemaal niet nodig dat dit proces zo lang duurt. Het is zelfs mogelijk om dit hele proces in slechts 10 dagen te voltooien.

In deze casebeschrijving leest u hoe Supply Value samen met UWV in 10 dagen tijd alle benodigde besluiten en documenten heeft opgeleverd die nodig zijn om een aanbesteding te publiceren. Hierbij maakten wij gebruik van verschillende templates en methodes, waaronder de Value Sprint© methode, die door Supply Value zelf is ontwikkeld. Na een beschrijving van de context geven we daarom een toelichting op hoe we het proces hebben ingericht en hoe dit in de praktijk is uitgepakt. Vervolgens leggen we uit hoe de opdrachtgever van de aanbesteding en de inkoopafdeling het hebben ervaren om dit normaliter 9 maanden durende proces uit te voeren in 10 dagen.

Télécharger

Benieuwd naar hoe een aanbesteding in 10 dagen in de praktijk verloopt? Download dan ici geheel vrijblijvend de gehele case.

Voulez-vous en savoir plus?

Wij horen graag wat u van dit artikel vond. Wilt u meer weten over dit onderwerp of heeft u nog vragen na het lezen van dit artikel? Neem contact op met Supply Value via 088 0555 999 of info@supplyvalue.nl