Whitepaper – Van strategie naar resultaat: ‘Doelen & KPI’s’

Mensenlevens worden langer en productlevenscycli worden korter. Mensen willen en kunnen steeds meer bereiken in minder tijd, mede omdat we daarbij ondersteund worden door allerlei vormen van technologie. Het is hierdoor van belang om een passende missie, visie en strategie op te stellen en te implementeren binnen uw organisatie. Door middel van vier aaneengesloten whitepapers delen wij onze kennis ten aanzien van hoe u als organisatie kunt inspelen op de veranderende wereld en hoe u kunt borgen dat u de beoogde resultaten realiseert.

Resultaten behalen begint bij het opstellen van een meerjarenplan voor de lange termijn. De missie en visie worden vertaald naar een strategisch plan welke vervolgens naar jaarlijkse doelen worden omgezet. Dat is het startpunt voor deze whitepaper.

Jaarplannen en bijbehorende kwantitatieve en kwalitatieve doelen opstellen is voor iedere organisatie een terugkerende cyclus. Het is essentieel dat tijdens het opstellen van (jaar)doelen goede Key Performance Indicators (KPI’s) worden gedefinieerd zodat je gedurende het jaar ook kan zien of je op koers ligt. Deze stellen de organisatie namelijk in staat om objectief te meten in welke mate doelen worden behaald. In deze whitepaper laten wij zien hoe doelen en KPI’s op een effectieve manier kunnen worden opgesteld en ingezet. Download hem hieronder!

Herunterladen

Wilt u weten hoe u doelen en KPI’s op een effectieve manier kan opstellen en inzetten? Download dan hier geheel vrijblijvend de gehele whitepaper.

Sind Sie interessiert oder möchten Sie mehr über Supply Value erfahren?